Vestel Çağrı Merkezi ISO 18295-1 Müşteri Hizmetleri Kalite Belgesi ile mükemmellik yolculuğuna devam ediyor

Vestel Çağrı Merkezi ISO 18295-1 Müşteri Hizmetleri Kalite Belgesi ile mükemmellik yolculuğuna devam ediyor



Vestel Çağrı Merkezi, ulaşılabilirlik, kalite, veri yönetimi, müşteri ve çalışan memnuniyeti gibi kritik öneme sahip pek çok konuda AB standartlarında hizmet verdiğini bir kez daha kanıtladı.

Geçtiğimiz yıl EN 15838:2009 Müşteri İlişkileri Yönetim Sistemi Belgesi’ni alan Vestel Çağrı Merkezi, bu yıl da ISO 18295-1 Müşteri Hizmetleri Kalite Belgesi’ni alarak kalite yolculuğuna devam ediyor. Vestel Çağrı Merkezi, 23 Mart tarihinde gerçekleştirilen sertifika töreni ile ISO 18295-1 Müşteri Hizmetleri Kalite Belgesi’ni alarak hizmet kalitesini belgelendirdi.

TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2 Müşteri İletişim Merkezleri standartları, müşteri beklentilerini karşılamak, müşterilere doğru, hızlı, güvenilir ve müşteri odaklı bir hizmet verebilmek, müşteri iletişim kalitesinde iyileşme sağlamak ve iletişimde yaşanan sorunları gidermek amacı ile hazırlanmış yönetim sistemi standartlarıdır. Bu standartlar, yönetim sistemi mantığı çerçevesinde Müşteri İletişim Merkezleri’nin sahip olmaları gereken teknik koşulları tanımlarken müşteri iletişimini yönetmede de bir çerçeve oluşturuyor.

Vestel Müşteri Hizmetleri, aldığı sertifikalar ve ödüller ile verdiği tüm hizmetlerin AB standartlarında olduğunu kanıtlayarak süreçlerini belgelendirmeye devam edecek.

BAŞARILI!

EMİN MİSİN?

EVET HAYIR