Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Sunduğumuz satış sonrası hizmetlerle müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve beklentilerini aşmak temel amacımızdır. Bu amacımız doğrultusunda;
• Müşterimizi odağa alan bir kalite anlayışı ile memnuniyeti ve marka değerimizi en yükseğe çıkartırız.
• Öncü ve fark yaratan teknolojik uygulamaları çeviklikle hayata geçirerek, sürdürülebilir değerler yaratırız.
• Tüm paydaşlarımızı 21. yüzyıl yetkinlikleri doğrultusunda sürekli eğiterek yeni çağa uygun, hızlı ve güvenilir hizmetler geliştiririz.
• Hedeflerimizi en uç noktada hizmet üreten ekiplere kadar indirgeyerek takip eder, ödül ve motivasyon kurgusu ile destekleriz.
• Müşterilerimizin değişen talep, öneri ve şikayetlerini analiz ederek, değişim ihtiyaçlarını görüp, sürekli iyileştirici faaliyetlerle çözüm üretiriz.
• Entegre yönetim sisteminin gerekliliklerini yerine getirerek sürekliliğini sağlarız.
• Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’nın ekosistemimiz üzerindeki sonuçlarını araştırır ve uygun süreçler yaratırız.
• Tabi olduğumuz yasal mevzuata ve yasal şartlara uygun hareket ederiz.

BAŞARILI!

EMİN MİSİN?

EVET HAYIR