Konuşma Tarzı | Vestel

Vestel Çağrı Merkezi’ne KaliteLigi’nden ödül

Vestel Çağrı Merkezi, Telephone Doctor Türkiye tarafından çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen Kalite Ligi’nde, Nisan 2016 gizli müşteri değerlendirmeleri sonuçlarına göre “En İyi Konuşma Tarzı” ödülünün sahibi oldu.

Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, Çağrı Merkezi Müşteri Deneyim Zirvesi’nin KaliteLigi platformunda ödüle layık görüldü. Şirketlerin gizli müşteri aramaları yapılarak değerlendirildiği ödüller kapsamında Vestel Çağrı Merkezi, “En İyi Konuşma Tarzı” kategorisinin kazananı oldu.

Düzenlenen ödül törenine katılan Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Tarkan Tekcan şunları söyledi: “Müşterilerimizle en önemli temas noktalarımızdan biri olan çağrı merkezimizde iletişim kalitesine büyük önem veriyoruz. Samimiyet, ilgili olmak, güven vermek, hızlı çözüm üretmek olmazsa olmazlarımız. Vestel marka kültürümüzün özündeki değerleri iletişim şeklimize de yansıttık. Yerli üretimin gururu Vestel yakışır, Türk insanının beklentilerini karşılar nitelikte, samimi bir iletişim tarzımız var. “Ben olsaydım nasıl bir hizmet almak isterdim?” sorusu en önemli kriterimiz. Vestel Çağrı Merkezi’ndeki müşteri temsilcilerimiz 7 gün 24 saat, tüm kanallardan gelen taleplere ailelerinden birine yardım eder gibi yanıt veriyor. “Robotlaşmış iletişime hayır” diyerek beklentilerin de ötesinde müşteri deneyimleri yaşatmak ve müşterilerimizden teşekkür almak için çalışıyorlar. Amacımız her alanda yaşatmayı hedeflediğimiz kusursuz Vestel deneyimini çağrı merkezimizde de müşterilerimize yaşatmak.”

Telephone Doctor Türkiye tarafından çağrı merkezlerine yönelik değerlendirme sonucunda gerçekleştirilen KaliteLigi, çağrı merkezlerine yönelik gizli müşteri çalışmalarının raporlarını online izleme fırsatı da sunuyor. Bir ay içinde farklı senaryolarla, farklı saatlerde gizli müşteri aramaları yapılarak değerlendirilen kurumlar, “En İyi Konuşma Tarzı”, “En İyi Yaklaşım”, “En İyi Müşteri Deneyimi” ödüllerini almaya hak kazanıyor.

BAŞARILI!

EMİN MİSİN?

EVET HAYIR