TV - SES

BEYAZ EŞYA

ANKASTRE

Tüm Ankastre Ürünleri

KÜÇÜK EV ALETLERİ

ISITMA - SOĞUTMA

AKILLI ÜRÜNLER

Tüm Akıllı Ürünler

MOBİL CİHAZLAR

DİĞER ÜRÜNLER

Yedek Parça ve Aksesuarlar

Vestel.com.tr Farkını Keşfedin
Ayrıntılar Burada

Kargo ve Sipariş Sevk Koşulları

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti Horoz Lojistik, Yurtiçi Kargo, Tezel Lojistik ve GPS Line Lojistik firmaları tarafından Türkiye'nin tüm illerine sunulmaktadır.
İnternet üzerinden sipariş ettiğiniz ürün 2 işgünü içerisinde anlaşmalı kargo şirketlerimizden biri tarafından teslim alınacaktır.
Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz.
Siparişiniz kurulum gerektiren hacimli bir ürün ise (Buzdolabı, Çamaşır Makinesi, Bulaşık Makinesi vb.) Horoz Lojistik, Tezel Lojistik veya GPS Line Lojistik ile sevk edilecektir. Kurulum gerektiren ürünler size en yakın Teknik Servis’e sevk edilmektedir. Teknik Servisimiz ürünü sorunsuz teslim aldığında sizi sipariş esnasında vermiş olduğunuz telefon numaranızdan arayarak kurulum ve sevkiyat işlemlerini sonlandırmak için randevu talep edecektir.
Siparişinizin ödemesini tamamladığınızda son sayfada ve Sipariş Takip sayfasında siparişinizin sevk edileceği teknik servisin bilgilerini görebilirsiniz. Bu bilgileri not alınız. Servisimiz ile siz de irtibata geçebilirsiniz.
Küçük ürünler (küçük ev aletleri, tablet vb.) Yurtiçi Kargo ile sevk edilecektir. Sevkiyatların yoğun olması durumunda farklı kargo şirketleri de kullanılabilir.
Aynı sipariş içerisinde hem kurulum gerektiren hem de küçük ürün bulunursa ürünler bölünerek farklı kargo şirketleriyle sevkiyatlar gerçekleştirilebilir.
Siparişlerinizin durumlarını “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden ve “Sipariş Takip” sayfasından e-mail ve SMS yoluyla iletilen sipariş kodunuzla takip edebilirsiniz.
Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için ürününüzü, teslim aldığınız anda kargo/servis yetkilisinin yanında açıp birlikte kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer ürününüz kargoda zarar görmüş ise ürünü teslim eden kargo yetkilisine rapor tutturarak iade etmeniz gerekmektedir. Sorunu yetkili servisimiz tespit ederse gerekli işlemleri kendisi başlatacaktır.
Teslimat alanımız Türkiye sınırları dahilindeki tüm illerimizi kapsamaktadır. Yurtdışına teslimatımız bulunmamaktadır. Aldığınız ürünün/ürünlerin niteliği ve boyutu fark etmeksizin internet üzerinden yaptığınız tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.
Teslimatlar, sipariş ettiğiniz ürünlerin stokta bulunması ve ödemenizin eksiksiz alınabilmesi halinde yapılabilecektir.
Siparişinizin size belirtilen sürede teslim edilmemesi halinde CapCanlı Destek aracılığıyla müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilir, müşteri temsilcisi ile online mesajlaşarak tıpkı telefonda görüşür gibi anında bilgi alabilirsiniz veya 0850 222 41 23 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. E-mail yoluyla bilgi almak isterseniz emagaza@vestel.com.tr mail adresine iletişim ve sipariş bilgilerinizi de ekleyerek e-posta gönderebilirsiniz.

delete