TV - SES

BEYAZ EŞYA

ANKASTRE

Tüm Ankastre Ürünleri

KÜÇÜK EV ALETLERİ

ISITMA - SOĞUTMA

AKILLI ÜRÜNLER

Tüm Akıllı Ürünler

MOBİL CİHAZLAR

DİĞER ÜRÜNLER

Yedek Parça ve Aksesuarlar

Vestel.com.tr Farkını Keşfedin
Ayrıntılar Burada

SIKÇA SORULAN SORULAR

Vestel dünyası ile ilgili merak ettiğiniz soruların cevapları burada.

GENEL

Üyelik sistemi güvenli midir?

Kişisel bilgileriniz kesinlikle başka kişi ve kuruluşlar ile paylaşılmaz ve sadece Vestel Ticaret A.Ş. tarafından kullanılır. Bilgileriniz, veritabanımızda korunmaktadır. Üye olurken verdiğiniz bilgilere sadece siz ulaşabilir ve siz değiştirebilirsiniz. Başka birinin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi kullanıcı adınızı ve şifrenizi başkalarıyla paylaşmadığınız sürece mümkün değildir.

Nasıl üyelikten çıkabilirim?

Üyelikten çıkmak üye olmak kadar kolaydır. Sistemimize kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra üyelik bölümünden üyelik iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “şifremi unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.

ONLİNE ALIŞVERİŞ

Nasıl online alışveriş yapabilirim?

Online sistemimizden alışveriş yapabilmeniz için ilk önce bir " Alışveriş Listesi " oluşturmalısınız. Alışveriş Listesi Alışveriş Sepetinizde bulunan ürünlere verilen isimdir. Sistemimizi gezerek listenize eklemek istediğiniz ürünün hemen altında bulunan "Sepete Ekle" butonunu kullanarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Alışverişinizi sonlandırmak istediğiniz anda Alışveriş Sepetinizde bulunan "Satın Al" butonunu kullanarak satın alma işlemini tamamlamak için gerekli olan ve SSL güvenlik sistemi ile korunan 3 aşamalı sipariş sonuçlandırma bölümüne geçeceksiniz. Her aşamada gerekli açıklamalar bulunmaktadır. 2. aşamada ödemeniz gereken toplam tutarı görerek siparişinize onay vereceksiniz. Alışverişlerinizin ödemesini kredi kartı ile yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için İşlem Rehberi inceleyebilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme yapacağınız siparişler otomatik olarak işleme konulur. Sistemimiz SSL güvenlik sistemi ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde kayıtlı kalmayacaktır. Her siparişiniz için bilgilerinizi yeniden girmeniz gerekmektedir.

SSL Nedir?

Online sistemimizden alışveriş yapabilmeniz için ilk önce bir " Alışveriş Listesi " oluşturmalısınız. Alışveriş Listesi Alışveriş Sepetinizde bulunan ürünlere verilen isimdir. Sistemimizi gezerek listenize eklemek istediğiniz ürünün hemen altında bulunan "Sepete Ekle" butonunu kullanarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Alışverişinizi sonlandırmak istediğiniz anda Alışveriş Sepetinizde bulunan "Satın Al" butonunu kullanarak satın alma işlemini tamamlamak için gerekli olan ve SSL güvenlik sistemi ile korunan 3 aşamalı sipariş sonuçlandırma bölümüne geçeceksiniz. Her aşamada gerekli açıklamalar bulunmaktadır. 2. aşamada ödemeniz gereken toplam tutarı görerek siparişinize onay vereceksiniz. Alışverişlerinizin ödemesini kredi kartı ile yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için İşlem Rehberi inceleyebilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme yapacağınız siparişler otomatik olarak işleme konulur. Sistemimiz SSL güvenlik sistemi ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde kayıtlı kalmayacaktır. Her siparişiniz için bilgilerinizi yeniden girmeniz gerekmektedir.

Güvenli online sipariş formunuza erişip siparişimi tamamlayamıyorum; sürekli hata mesajı alıyorum neden?

Sistemimize büyü bir olasılıkla ya bir şirket FIREWALL veya proxy server kanalıyla, ya da SSL'i desteklemeyen bir browser kanalıyla girmeye çalışıyorsunuz. Başka bir bilgisayardan bize erişebilirsiniz.

Siparişimi verdiğimde kredi kartıma hemen işleniyor mu?

Kredi Kartı ile online ödeme seçeneğini şeçtiğiniz taktirde kredi kartınız gerçek zamanlı olarak işleme konulur. www.vestel.com.tr online sistemi tarafından sadece kredi kartınızdan provizyon alınabilmesi için gerekli bilgiler otomatik olarak bankaya iletilir ve provizyon alınır.

Siparişin teslimatı ne kadar sürer?

Kargo Koşulları bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Internet üzerinde kredi kartıyla sipariş vermek güvenli mi?

Evet. www.vestel.com.tr SSL kripto teknolojisi ile çalisan güvenli bir server kullanır. SSL kripto ve diğer güvenlik önlemleriyle ilgili daha fazla bilgiyi "SSL Nedir" bölümünden edinebilirsiniz. Kredi kart numaranızın tamamı veya diger ilgili bilgiler www.vestel.com.tr tarafindan görülmemektedir. Kredi kartiyla sipariş verdiginiz zaman bu bilgi dogrudan SSL kripto teknolojisini kullanan server tarafindan bankaya aktarılır. Server'imiz banka ile doğrudan iletişim kuracak şekildedir ve günümüzde en güvenli veri transferinde kullanilan SET Protokolü uygulanır.

Gizlilik politikanız nedir?

Gizlilik Bildirimi bölümünde görebilirsiniz.

KDV ödeyecek miyim?

www.vestel.com.tr de belirtilen tüm ürün fiyatlarına KDV dahildir ve tüm ürünlerimiz KDV oranı eklenerek satışa sunulur.

Sipariş takip / üye bilgileri nedir?

"Sipariş Takip" daha önceki siparişlerinizin ne durumda olduğunu görmenize, "Üyelik Bilgileri" ise her defasında kişisel bilgilerinizi girmenize gerek kalmaksızın online olarak sipariş vermenize yardımcı olacak bir unsurdur. Sistemimize üye olduğunuz takdirde kendinizle ilgili gerekli bilgileri sadece bir kez vermeniz yeterli olacaktır. Artık üyelik sırasında verdiğiniz bütün bilgiler bizde kayıtlı olduğu için online olarak sipariş verdiğinizde kredi kartı bilgileriniz hariç tüm bilgiler sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır. Online mağazamızda dolaşmak, ürünlerimizi ve detaylarını görmek için üye olmanıza gerek yoktur.

Ürünlerinizin garantisini nasıl sağlıyorsunuz?

Bütün ürünlerimiz mevzuat uyarınca sağlanmaı gereken garanti koşullarını karşılamakta olup üretici veya ithalatçı garantisindedir. Tüm Türkiye'de yaygın olan servis ağı aracılığıyla garantili ürünlerin onarım ve bakım hizmetleri yerine getirilmektedir. Eksik ürün gönderimi ve hasarlı ürün gönderimi gibi durumlarda, size taahhüt ettiğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimiz için sipariş verdiğiniz ürün veya ürünleri iade edebilirsiniz. Iade prosedürünü başlatmak için, kargo elemanı ile birlikte durumu tutanağa geçmelisiniz. Üründeki eksik – hata gibi şikayetleriniz tutanakta mutlaka belirtilip sizin tarafınızdan ve kargo elemanı tarafından imzalanmalıdır. Bu koşulların dışında, eksiksiz olarak teslim edilen ürünlerin iadesi ile ilgili talepleriniz, Tüketici Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince değerlendirilecektir. İade işleminizin hatasız ve süratle gerçekleşmesi için, bu konuyu en kısa sürede emagaza@vestel.com.tr adresine veya müşteri hizmetleri hattına bildirmelisiniz. Daha sonra ürünü en kısa sürede faturası ile birlikte, kargo ücretini karşılayarak bize ulaştırmalısınız.

Sipariş gönderimi nasıl yapılıyor?

Kargo Koşulları bölümünden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Üye olanlar için alışveriş sırasında T.C Kimlik numarası neden isteniyor? Bu bilgiyi paylaşmak istemiyorum.

29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarasi yazma zorunlulugu getirilmistir. TC kimlik numaranız da dahil olmak üzere tüm üyelik bilgileriniz Gizlilik Bildirimi sayfamızda da taahhüt edildiği gibi 3. şahıs yada kurumlara paylaşılmamaktadır.

Siparişimi iptal etmek istiyorum.Ne yapmalıyım?

Tüketici Hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden vazgeçme hakkına sahipsiniz. Eğer siparişiniz kargoya verilmemişse, İptal işlemi için Vestel.com.tr üzerinden hesabım bölümünden siparişlerim sayfasına gidin. Buradan iptal butonuna basarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Para iadeniz, sipariş iptal edildikten sonra ortalama 3 iş günü içerisinde yapılır. Eğer siparişiniz kargoya verilmişse; Hesabım > Siparişlerim sayfasından İade butonuna basarak talebinizi iletebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibi talebinizi aynı gün içerisinde onaylayacaktır.
 

Teslim aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Vestel.com.tr üzerinden hesabım bölümünden siparişlerim sayfasına gidin. Buradan iade butonuna basarak iade talebinizi oluşturmalısınız. Sonrasında 3 iş günü içerisinde Vestel servisimiz sizinle iletişime geçecektir. Ürünü kargo ile yollamanıza gerek yoktur. Vestel servis ekibimiz ürünü adresinizden teslim almaya gelecektir. Bu aşamada ürünün tüm aparatlarıyla eksiksiz olduğundan emin olun. Ürünün adresinizden alınmasını takiben iade aynı gün içerisinde onaylanacaktır. Servis ürünü adresinizden geri aldıktan ortalama 3 iş günü içinde de ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.
 

İptal edilen siparişi tekrar aktif hale getirebilir miyim?

Hayır. İptal edilmiş siparişler tekrar aktif hale getirilemez. İptal ettiğiniz siparişinizi tekrar satın almak için aynı ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
 

Ürün onaylamadan önce siparişi iptal edebilir, ürün onaylandıktan sonra ise iptal talebinde bulunabilirsiniz. İptal, ürünün henüz kargoya verilmediği durumlar için geçerlidir. Ürün kargolandıktan sonra artık iptal işlemi yapamazsınız, iade talep edebilirsiniz.
 

Web sitemizden yaptığınız alışverişlerde değişim yapılmaz. Kampanya süresi boyunca ürünün tesliminden itibaren 30 gün içinde, 0 850 222 4 123 iletişim merkezi ve Whatsapp numaramızdan ya da Capcanlı Destek uygulamamızdan 7 gün 24 saat ulaşarak cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.
 

Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz.

24 Saatte teslimat, tüm ürün kategorilerinde, tüm Türkiye’de en yakın bayi tarafından ve bayi stoğu olma durumunda sevk edilerek yapılacaktır. Aksi durumda siparişin teslim süresi 24 saat hedefini aşabilir. Siparişinizle ilgili güncel bilgiye Vestel.com.tr’den veya müşteri hizmetlerini arayarak ulaşabilirsiniz.
 

Gün içerisinde saat 14.30’a kadar alınan ve ödemesi gerçekleştirilen siparişler 24 saat teslim kapsamındadır. Saat 14.30 sonrasında oluşan siparişlerin teslimat planı sonraki gün içinde yapılacaktır ve teslim süresi 24 saati aşabilir. Kapsam şehir içi merkezlerdir. Şehir Merkezi dışında bulunan ilçeler kapsam dışıdır.

Cumartesi ve resmi tatil günleri alınan siparişler kapsam dışıdır. Sokağa çıkma yasağı ilan edilen iller ve günlerde, 24 saat teslimat kurgusu kapsam dışı kalmaktadır. Yetkili satıcı ve/veya yetkili servislerin olmadığı ilçelerde teslimatlar 24 saat hedefini aşabilir.

VESTEL MOBİL ASİSTAN

Vestel Mobil Asistan nedir?

Vestel kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran bir mobil uygulamadır. Kullanıcılar aldıkları ürünleri uygulamaya tanıtarak ürün hakkında detaylı bilgi alabilir, ürünün kullanım kılavuzuna ulaşıp, bağlayıcı olmamak kaydıyla ürünün kalan garanti süresini takip edebilirler. Bunlara ek olarak; özel ürün fırsatlarını değerlendirebilir, kendilerine en yakın Vestel mağazalarını harita üzerinden inceleyip, adres ve telefon bilgisine ulaşabilirler. Ayrıca; Vestel Müşteri Hizmetleri ile canlı chat modülü üzerinden chat yapabilir, taleplerim fonksiyonu ile ürünler ve diğer konular hakkındaki taleplerini hızlı ve kolayca Vestel’e iletebilirler.

Vestel Mobil Asistan hangi uygulama dükkanlarında bulunuyor?

iOS ve Android platformlarından akıllı telefon uygulaması olarak bulunuyor

Mobil Asistan’a nasıl üye olunur?

Vestel Mobil Asistan’a giriş ekranından “Üye Olun” butonu üzerinden yönlendirilen kayıt formu ile üye olunabilir.

Mobil Asistan üyeliğim www.vestel.com.tr üyeliği için de geçerli midir?

Evet, Vestel Mobil Asistan’a üye olduğunuzda, www.vestel.com.tr ‘ye de üye olmuş olursunuz.

www.vestel.com.tr üyesi isem, Mobil Asistan’a üye olmam gerekir mi?

Hayır, ayrıca bir üyeliğe gerek yoktur.

Vestel Mobil Asistan’a ürün nasıl eklenir?

a. Seri No ve Talep No ile: Vestel ürününüzün üstünde yer alan Seri No ve/veya Talep No ile arama yapıp, arama sonucu çıkan ürünü ekleyebilirsiniz. Seri Numarasını nereden bulacağınızı öğrenmek için uygulama içindeki yönlendirmeleri takip edin.
b. Optik Okuyucu ile: Optik okuyucuya dokunup açılan kamera ekranından ürüne ait seri no’yu bularak ekleme yapabilirsiniz.
c. Seri No Nedir?: Ürün üzerinde bulunan ürünün kimliği niteliğinde bir numaradır.
d. Talep No Nedir? Daha önce Vestel Yetkili Servislerimiz aracılığıyla Vestel ürünleriniz için hizmet almış iseniz aldığınız hizmet sonunda size bırakılan servis fişinin üzerinde ya da sistemimizde kayıtlı olan cep telefonunuza gönderilmiş olan SMS’in içerisinde 80 ile başlayan numaradır.

Vestel Mobil Asistan’a ürün eklemek için sayı sınırı var mıdır?

Ürün eklemek için herhangi bir sınır yoktur. Size ait tüm Vestel ürünlerinizi ekleyebilirsiniz.

Vestel Mobil Asistan talep iletirken iletilecek görsel ve videonun boyutu nedir?

Taleplerinizi iletirken göndereceğiniz fotoğrafların boyutu 75 MB’ı, videoların boyutu da 75 MB’ı aşmamalıdır.

Taleplerime cevap gelince nereden takip edebilirim?

Talepleriniz için size yapılan dönüşleri yine “Taleplerim” ekranınızdan takip edebilirsiniz.

delete